Copy
Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure
View this email in your browser

Necessitem la teva solidaritat en un "clic"

Amb només un "clic" pots fer que centenars de nens i nenes hospitalitzats puguin tenir una estada més agradable realitzant accions artístiques que potencien el seu benestar.
Podeu votar a la Fundació La Roda com a entitat seleccionada amb el projecte Tiretades a través de la Targeta Catalunya Solidària de CX Catalunya Caixa.

Les persones que disposen d’aquesta targeta de pagament, i els empleats de Catalunya Caixa, poden votar, fins al 30 de juny, a una de les entitats participants.

Les cinc entitats més votades rebran el 0,07% dels imports de les compres que els usuaris hagin pagat amb les targetes.
Gràcies al vostre vot podem ser una de les entitats seleccionades, i la donació que podríem rebre contribuiria a millorar la qualitat de vida de les persones amb càncer i els seus familiars.
Ens trobaràs com a: Fundació La Roda
Tambè com a: Tiretades
Copyright © 2016 Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure, All rights reserved.

Email Marketing Powered by MailChimp